Der sker spændende ting i gardinverdenen! Vi kan med glæde fortælle, at Deco Group, koncernen bag nyegardiner.dk, har opkøbt brandet UNIG®. Brandet bliver sammenlagt med nyegardiner.dk og fortsætter fremadrettet under navnet UNIG®. Du kan læse mere om sammenlægningen i den officielle pressemeddelelse her.
Vi forener det bedste fra to verdener og bygger videre på vores fælles erfaring – så du altid får:
✓Kvalitet og tryghed fra start til slut ✓Gennemsigtighed gennem hele processen ✓Ekspertrådgivning – både online og i gardinbussen
Vi arbejder i øjeblikket på at bygge det nye UNIGgardin.dk, som åbner 1. oktober. Indtil da kan du stadig købe gardiner her på nyegardiner.dk – enten online eller via vores gratis gardinbus.
Har du tidligere handlet hos UNIGgardin.dk og har spørgsmål til en ordre, levering eller lignende, har vi samlet information herom, længere nede på siden.
Vi bringer nyheden: UNIGgardin.dk og nyegardiner.dk sammenlægges. Indtil det nye UNIG®-gardinunivers åbner, kan du fortsat købe gardiner på nyegardiner.dk – både online og via gardinbus.
29/8-30/9
Vi arbejder på højtryk for at skabe et inspirerende gardinunivers – med det bedste fra begge verdener.
1/10
Vi åbner dørene til det nye UNIG® – og fejrer starten på et nyt og forbedret gardinunivers med gode rabatter!
Til dig, der har købt gardiner hos UNIGgardin.dk
Har du lagt en ordre eller booket gardinbus hos UNIGgardin.dk, før hjemmesiden blev lukket? Så bare rolig – der bliver selvfølgelig stadig taget hånd om tingene.
Vi forstår godt, at det kan virke utrygt, når en side pludselig ikke længere er aktiv. Måske venter du på en levering, et gardinbusbesøg, eller har spørgsmål om fortrydelsesret eller reklamation?
Uanset hvad, så er vi her stadig – og vi hjælper dig naturligvis videre. Derfor har vi forsøgt at samle svar på de spørgsmål, du måske sidder inde med. Dem finder du i FAQ-sektionerne herunder.
FAQ - har købt online på UNIGgardin.dk
Kommer min ordre stadig?
Ja, alle ordre, der er afgivet før den 29.08.2025 vil blive leveret af det tidligere UNIGgardin.dk.
Ændrer det noget for leveringstiden?
Nej, din ordre bør blive leveret som aftalt.
Kan jeg være rolig omkring min betaling?
Ja, din betaling er i sikre hænder og ordren leveres som aftalt. Skulle din ordre mod forventning ikke komme, er du velkommen til at kontakte os.
Hvem skal jeg henvende mig til ved spørgsmål til igangværende ordre?
Hvis du har spørgsmål til en ordre, der er lagt før den 29.08.2025, bedes du kontakte det tidligere UNIGgardin på telefon: 70 20 22 55.
FAQ - har bestilt gardinbus på UNIGgardin.dk
Kommer gardinbussen stadig til aftalt tid?
Ja, nyegardiner.dk overtaget alle gardinbusbesøg og vi bestræber os på at overholde de aftaler, der allerede er indgået. Du vil modtage en bekræftelse fra os med dato og tidspunkt for besøget.
Bliver monteringsaftaler overholdt?
Ja, alle aftalte monteringer vil blive gennemført af det tidligere UNIGgardin.dk, som aftalt.
Ændres prisen på min montering?
Nej, der sker ingen ændringer i prisen. Når du har betalt for din ordre, gælder det aftalte beløb - også for montering.
Kan jeg være rolig omkring min betaling?
Ja, både levering og montering bliver gennemført som aftalt. Skulle der mod forventning opstå forsinkelser, er du naturligvis velkommen til at kontakte os.
Jeg har oplevet fejl efter et monteringsbesøg, hvem kontakter jeg?
Hvis du oplever fejl i forbindelse med montering, skal du blot kontakte os hos nyegardiner.dk - så hjælper vi dig videre.
FAQ - generelt omkring køb foretaget på UNIGgardin.dk
Vil min garanti stadig gælde?
Ja, nyegardiner.dk overtager alle garantiforpligtelser i henhold til det tidligere UNIGgardin.dks salgs- og leveringsbetingelser gældende før 29.08.2025. Du finder salgs- og leveringsbetingelser her
Ændrer sammenlægningen noget ift. reklamation?
Nej, din reklamationsret forbliver den samme
Hvem skal jeg kontakte ved spørgsmål til garanti, fortrydelsesret og lignende?
Du skal blot kontakte nyegardiner.dk's kundeservice - så hjælper vi dig videre med din sag.
Hvorfor bliver hjemmesiden lukket?
Nyegardiner.dk og UNIGgardin.dk går sammen og samler kræfterne under ét navn. Derfor bygger vi lidt om på hjemmesiden, så vi kan åbne et nyt og forbedret gardinunivers, hvor vi samler styrkerne fra begge brands.
Hvad betyder sammenlægningen for mig som kunde?
For dig som kunde betyder det ikke, at noget værdifuldt forsvinder - tværtimod. Vi tager det bedste fra to verdener, så du fortsat får en god og tryg oplevelse hos os.
Vil serviceniveauet ændre sig?
Nej. bestemt ikke. Du kan stadig forvente god rådgivning, tydelig kommunikation og en gennemsigtig proces fra start til slut. Vi arbejder blot på at blive endnu bedre.
Fik du ikke svar på dit spørgsmål?
Udfyld kontaktformularen her og vi vender tilbage indenfor 24 timer på hverdage.
Hvorfor bestille en gardinbus hos os?
Danmarks største gardinshop
Gratis opmåling og uforpligtende tilbud
5 års kvalitetsgaranti
+1000 gardinløsninger i bussen
Gardineksperter med mange års erfaring
Jeg har 10 års erfaring med at
opmåle til den helt rigtige
gardinløsning, og jeg kører
også i dit nærområde.