Du kan ringe til vores kundeservice i følgende tidsrum:
Mandag: 9.00 - 12.00 og 13-15
Tirsdag: 9.00 - 12.00 og 13-15
Onsdag: 9.00 - 12.00 og 13-15
Torsdag: 9.00 - 12.00 og 13-15
Fredag: 9.00 - 12.00.
Levering
Levering sker med GLS eller Danske Fragtmænd. Er en vare forsinket, vil du få besked via e-mail eller telefon. Forsinkelse, der skyldes kundens forhold, fx angivelse af en forkert leveringsadresse, eller en omstændighed, som kunden bærer risikoen for, eller force majeure, kan ikke påberåbes af kunden.
OBS: Din ordre afsendes fra os inden for 20 hverdage fra bestilling.
Har du bestilt montage, må der påregnes yderligere 5-10 hverdage i forhold til ovenstående
Vi leverer til hele Danmark, har du bestilt besøg af vores gardinbus kører vi hele Danmark, undtagen ikke-brofaste øer.
Du vil modtage en mail med Track & Trace-link, når gardinerne afsendes.
Om returnering
De varer, du køber på hjemmesiden, er specialproducerede varer. Det betyder, at varen produceres efter dine ønsker. Der er derfor IKKE nogen fortrydelsesret. Hvis du mod forventning har fortrudt dit køb, kan vi desværre ikke give dig pengene retur, da produktet allerede er sat i produktion dagen efter bestilling.
Du har selvfølgelig 24 måneders reklamationsret. Hvilket betyder, at er den købte vare mod forventning behæftet med en mangler, er du, afhængig af den konkrete situation, berettiget til at få varen repareret (afhjælpning af mangler), ombyttet (omlevering), få et passende afslag i købssummen, eller, hvis manglen ikke er uvæsentlig, hæve købet.Dette er selvfølgelig betinget af, at reklamationen er berettiget, og at manglen ikke er opstået som følge af en fejlagtig brug af produktet eller anden skadeforvoldende adfærd.
Alle betalinger gennemføres krypteret
Vi benytter den anerkendte udbyder WorldLine til håndtering af betalinger. Det betyder blandt andet at vi aldrig kan få adgang til dine kortoplysninger og alt teknikken altid er sikker og up-to-date.
Levering sker med GLS eller Danske Fragtmænd. Er en vare forsinket, vil du få besked via e-mail eller telefon. Forsinkelse, der skyldes kundens forhold, fx angivelse af en forkert leveringsadresse, eller en omstændighed, som kunden bærer risikoen for, eller force majeure, kan ikke påberåbes af kunden.
Du vil modtage en mail med Track & Trace-link, når gardinerne afsendes.
Hvor hurtigt leverer vi
Din ordre afsendes fra os inden for 20 hverdage fra bestilling. Har du valgt, at vi skal stå for montering, må der påregnes yderligere 5-10 hverdage i forhold til ovenstående.
Når din ordre er færdigproduceret, og du har bestilt montage, kontakter vi dig med henblik på at lave en aftale for montage.
Kan jeg returnere mine varer?
De varer, du køber på hjemmesiden, er specialproducerede varer. Det betyder, at varen produceres efter dine ønsker. Der er derfor IKKE nogen fortrydelsesret. Hvis du mod forventning har fortrudt dit køb, kan vi desværre ikke give dig pengene retur, da produktet allerede er sat i produktion dagen efter bestilling.
Du har selvfølgelig 24 måneders reklamationsret. Hvilket betyder, at er den købte vare mod forventning behæftet med en mangler, er du, afhængig af den konkrete situation, berettiget til at få varen repareret (afhjælpning af mangler), ombyttet (omlevering), få et passende afslag i købssummen, eller, hvis manglen ikke er uvæsentlig, hæve købet.Dette er selvfølgelig betinget af, at reklamationen er berettiget, og at manglen ikke er opstået som følge af en fejlagtig brug af produktet eller anden skadeforvoldende adfærd.
Hvilke betalingsmidler tager I imod?
På hjemmesiden kan der betales med:
Visa Visa/Dankort Visa Electron Mastercard Maestro JCB Dankort Forbrugsforeningen MobilePay
Alle betalinger foregår i danske kroner inklusiv moms. Der opkræves ikke gebyr for betalingskort på hjemmesiden.